Khamis, 6 Disember 2012

Pic's taken by Abg Cami...


Semua gambo ni was taken by Abg Cami semasa aku tengah leka-leka buat keje lain. Tengok la kat bawah ni memacam gambo kete dia petik guna tepon aku tu..pagi tadi masa nak clearkan fon baru nampak punye la banyak gambo yg ade kt dalam fon tu... semua ni dia yang amik. siap cari angle yg aku tak tahan tu...wakaka!
 
Lori Mater

Lego F1
Van Doraemon

Ferrari Lego

awek iklan kolget pun ade?? mana la dia amek nehh

Cheh, gem kambingg ??



Bola sepak camne leh der tas katel nehh


Balai polis

ahlil bomba adik dodek (rupe adik la comel eh)


Bantal Lighning Mc Queen

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers