Aku....

Hallamak, rindunya aku kat blog aku ni. Kebelakangan ni aku tak sempat nak mengupdate apa-apa yang patut aku hapdet. Very bizi sebab banyak keroje yang sepatutnya bos aku buat telah diperturunkan kat aku. Kepada followers tegar blog lama aku ini, aku janji kali ni aku akan sajikan korang dengan hapdet hari2 mengenai aktibiti yang aku buat. So, entri aku yang pertama ni aku nak cerita kat korang pasal diri aku, bleh??

Aku ni seperti nama di blog ni..orang panggey aku Pak Nit jer. Asal aku dari negeri yg paling banyak dekrah tu la. Hobi aku kalo nijam, surf internet la. Jaga dak comey si Cami aku tu, lepak2 ngan kengkawan, main gitar dan uke (korang tau kah apa iteww uke? -tunggu entri aku selepas ini) dan ahah! korang nak tau hobi baru aku tak?? Tunggguuuuuuu entri aku yang ketiga nanti, orait! Jam dah kol lima saplow, time to chiow sin. Kang malam kalo rajin aku nulih entri lagik ye!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers